Vrácení a výměna zboží

Víme, že ne vždy se objednané zboží trefí na 100% do představ zákazníka. Abychom pro Vás celý proces výměny udělali co nejjednodušší, níže najdete jednoduchý postup. Prosíme o jeho dodržení – urychlíte tím celý proces vrácení nebo výměny zboží. CELÝ PROCES VRÁCENÍ I VÝMĚNY JE PRO VÁS ZDARMA A PLATÍ PRO ČESKO I SLOVENSKO!


STRUČNĚ

1. Napište nám => 2. Zabalte balíček => 3. Nalepte na něj štítek => 4. Odneste jej do Zásilkovny


 

PODROBNĚ:

  1. Nejdříve nás prosím kontaktujte – ideálně e-mailem (info@yogaguru.cz) a uveďte v něm i číslo Vaší objednávky (číslo faktury není nutné). Odpovídáme většinou velmi rychle, nejpozději následující pracovní den.

    Při výměně:
    Pokud se rozhodnete pro výměnu, dejte nám prosím vědět i zboží, které si přejete zaslat. Pokud jej máme skladem, ihned jej pro Vás rezervujeme. Dejte nám prosím také vědět, na kterou pobočku Zásilkovny si přejete nové zboží zaslat (pro Vás zdarma) (https://www.zasilkovna.cz/pobocky)

  2. Následně Vám zašleme e-mail, který bude obsahovat štítek pro bezplatné vrácení/výměnu zboží prostřednictvím Zásilkovny – je to pro Vás zdarma. Zboží nám prosím nezasílejte poštou ani přepravními společnostmi – máme negativní zkušenosti s doručením a případným dohledáváním ztracených balíčků.
  3. Zboží pro nás prosím dobře zabalte (ideálně s obalem a visačkami), aby se během přepravy nepoškodilo. Ideálně k němu přibalte i Formulář o odstoupení od smlouvy, který obdržíte s e-mailem nebo si jej můžete i stáhnout z našeho webu. Můžete nám jej zaslat také e-mailem, důležité je uvést bankovní spojení, abychom mohli peníze vrátit na Váš bankovní účet.
  4. Odneste balíček do pobočky Zásilkovny, která Vám vyhovuje, seznam poboček: https://www.zasilkovna.cz/pobocky , resp. https://www.zasielkovna.sk/pobocky
  5. Na balík není třeba dopisovat odesílatele ani adresáta, štítek všechny potřebné údaje obsahuje. V Zásilkovně po Vás nic dalšího nebudou chtít a balík nám doručí. My jej elektronicky hned uvidíme, pokud si přejete pro sebe potvrzení o předání balíku, doporučujeme vytisknout si štítek ještě jednou na druhý papír a nechat si jej potvrdit, sami to bohužel nedělají, ale není to nutné.
  6. Jakmile k nám zboží doputuje, zkontrolujeme jej a peníze obratem odešleme na Váš bankovní účet (uvedený ve výše zmíněném formuláři). Prosíme jen o trpělivost, Zásilkovna je směrem k zákazníkům velmi rychlá, opačným směrem jim to může trochu trvat.
  7. Pouze při výměně:
    Abychom Vás do Zásilkovny nehonili 2x, odešleme balíček s novým produktem a až jej půjdete vyzvednout, tak tam rovnou můžete nechat balíček, který si přejete nám zaslat.

     

Poznámky:

  • Naší snahou je vždy domluvit se, proto nás prosím kontaktujte a zkusíme společně najít řešení, které Vám bude co nejvíce vyhovovat
  • Výměna i vrácení je pro Vás bezplatné, vracíte-li celou objednávku, vrátíme Vám i poštovné.
  • Zboží nám prosím vracejte v takovém stavu, abychom jej ideálně mohli zařadit znovu do prodeje (položte si otázku, zda by Vám vyhovovalo obdržet objednaný produkt takto vypadající)
  • Produkty prosím nečistěte ani neperte

Dokument s postupem při vrácení/výměně zboží dostanete také vždy s objednávkou - jako příloha e-mailu, můžete si jej také stáhnout přímo od nás.

Hodnocení zákazníků

  • Rychlé doručení, kvalitní oblečení
Ověřený zákazník, před 2 týdny
"Vše rychlé, bezvadné"
Ověřený zákazník, před 2 týdny
"Rychlá a příjemná komunikace. Rychlé odeslání."
Ověřený zákazník, před 1 měsíc